لحظاتی با همایش بیوتی
در پریمیوم موفقیت اجباریست...!
پریمیوم چیست؟
معنای لغوی Premium اعلا و برتر است.
هدف و انگیزه تیم پریمیوم پریمیومی شدن است؛ یعنی بهرهمندی همۀ اقشار جامعه و رسیدن به مقصود مطلوب که همان پیشرفت در کسبوکار و ماندگار و بیهمتا شدن، شخص یا مجموعه است.
مهم است در همین ابتدای امر بدانیم که معنی کلمه پریمیوم با کلمه لوکس یا لاکچری که به تازگی بسیار متداول شده است متفاوت است:
Premium: comparable premium value (aiming luxury)
لاکچری (luxury) در فرهنگ فارسی به معنای لوکس، اشرافی، مدرن، مجلل است.
واژه لاکچری که به آن لاکژری یا لاکشری هم میگویند همراه با کالاها و یا خدمات خیلی لوکسی به کار برده میشود که مردم عادی قادر به خریدن آنها نیستند و در واقع لاکچری بودن به معنی زندگی اشرافی است.
اما برای پریمیومی شدن چه باید کرد؟ مانند هر اقدام دیگری در زندگی، برای پریمیوم شدن هم ما به یک زیرساخت نیاز داریم.
در واقع پریمیوم به معنای ارائه خدمات بیشتر نیست بلکه به معنای کیفیت برتر خدمات یا رفتار و عملکرد با تجربهای متفاوت است.
مثلاً در حیطۀ شخصی میتوان گفت همه مردم برنامهریزی یا صحبت میکنند اما یک فرد پریمیومی بهگونهایدیگر و متفاوت انجامش میدهد. همه لباس میپوشند ولی بعضی افراد بیشتر به چشم میآیند.
محصول، شخص یا سازمان پریمیوم لوکس نیست، اما مردم نمیتوانند در مقابل نخریدن آن مقاومت به خرج دهند. (Cant stand not buying it)
با پریمیوم میتوانیم مرحلهبهمرحله به برندی تبدیل میشویم که مردم نمیتوانند در مقابل نخریدن محصولاتمان و گوش دادن به صحبتهای ما و یا حتی مجالست با ما مقاومت داشته باشند. برای پریمیومی شدن با ما همراه باشید.
درخواست مشاوره رایگان
مخاطبان این دوره
- مدیران ارشد سازمانی
- سرپرستان
- کارشناسان ارشد
- صاحبان مشاغل
- و …
محتوای دوره
تکنیک های مذاکرات تخصصی
مذاکرات تجاری و فروش
مذاکرات هیپنوتیزمی و مذاکره با شیطان
زبان بدن تخصصی
مذاکرات تیتری
تکنیک مربیگری و مشاوره سازمان
خلاقیت در مدیریت و بازارهای مدیریتی
تکنیک های مربی گری
تکنیک های کار تیمی
رهبری در بازار
زنجیره موفقیت سازمان
برندینگ و مهندسی فروش
رهبری فروش بر اساس متدولوژی Premium
۱۳ مرحله طلایی جهت رهبری بازار
استراتژی های سازمانی
استراتژی عبور از بحران بر اساس متدولوژی PEPI
طراحی استراتژی های سازمانی در شرایط نامتعارف_هنر جنگ
سخنرانی و روش های پرزنتیشن
تکنیک های قدرت بیان در پرزنت موفق
سخنرانی در جهنم (سخنرانی در شرتیط سخت)
استاد نیما کیمیایی
دکترای تخصصی مدیریت تکنولوژی
مدرس، مشاور و کارآفرین حوزه کسب و کار
با حضور در بیش از ۲۰۰۰ سمینار و کارگاه آموزشی داخلی و خارجی
موسس گروه مشاورین کسب و کار پریمیوم و مشاور و مدرس بیش از ۱۰۰ برند داخلی و خارجی و بین المللی مانند هیوندای، یک و یک، آوازه، فرش فرهی، مجموعه سنگ پایتخت، آقای فرش، حمل و نقل مهرگان و …
نویسنده چندین کتاب در حوزه های فروش و مذاکره و کسب و کار مانند الماس آبی، پیش القایی، ستاره رهنما، کوه نامرئی و …
ویدیوهای پریمیومی
درباره پریمیوم
آموزشی پریمیوم
آموزشی پریمیوم
چرا پریمیوم؟
لحظاتی از پریمیوم ۱۱
پیش ثبت نام
آنچه در پایان این دوره بدست می آورید
شرکت در این دوره آموزشی میتواند به شما در توسعه مهارتها و دانشهای مختلف مرتبط با مذاکرات تخصصی، مدیریت و رهبری، استراتژیگذاری سازمانی، سخنرانی و پرزنتیشن کمک کند. در پایان این دوره، شما ممکن است به موارد زیر دست یابید:
تکنیکهای مذاکرات تخصصی: در این بخش، شما میتوانید تکنیکهای مذاکرات تجاری و فروش، مذاکرات هیپنوتیزمی، زبان بدن تخصصی، مذاکرات تیتری، و تکنیکهای مربیگری و مشاوره سازمانی را یاد بگیرید. این مهارتها میتوانند در مذاکرات تجاری و روابط بینافراد و سازمانها به شما کمک کنند.
خلاقیت در مدیریت و بازارهای مدیریتی: در این بخش، شما میتوانید تکنیکهای مربیگری و کار تیمی را فرا بگیرید. این مهارتها به شما کمک میکنند تا به عنوان یک مدیر خلاق و موثر عمل کنید و تیمهای خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.
رهبری در بازار: این بخش به شما اصول و تکنیکهای مرتبط با رهبری در محیطهای بازاریابی و فروش را آموزش میدهد. شما میتوانید در زمینه زنجیره موفقیت سازمان، برندینگ و مهندسی فروش، رهبری فروش بر اساس متدولوژی Premium، و ۱۳ مرحله طلایی جهت رهبری بازار مهارتهایی را به دست آورید.
استراتژیهای سازمانی: در این بخش، شما میتوانید استراتژیهای سازمانی مختلف را آموزش ببینید، از جمله استراتژی عبور از بحران و طراحی استراتژیهای سازمانی در شرایط نامتعارف و هنر جنگ. این مهارتها میتوانند به شما در اتخاذ تصمیمات استراتژیک برای سازمانتان کمک کنند.
سخنرانی و روشهای پرزنتیشن: در این بخش، شما میتوانید تکنیکهای قدرت بیان در پرزنت موفق و سخنرانی در شرایط سخت را یاد بگیرید. این مهارتها به شما در ارتقاء تواناییهای ارتباطی و ارائههای عمومی کمک خواهند کرد.
به طور کلی، شرکت در این دوره ممکن است به شما کمک کند تا مهارتها و دانشهایی مرتبط با مذاکرات، مدیریت، رهبری، استراتژیگذاری، و ارتباطات ارتقا یابید و در حیطه کاری و حرفهای خود پیشرفت کنید.